De tickets zijn geboekt! - Reisverslag uit Middelbeers, Nederland van Monique Huijbers - WaarBenJij.nu De tickets zijn geboekt! - Reisverslag uit Middelbeers, Nederland van Monique Huijbers - WaarBenJij.nu

De tickets zijn geboekt!

Blijf op de hoogte en volg Monique

25 Oktober 2013 | Nederland, Middelbeers

Nu komt het wel echt heel dichtbij! Afgelopen woensdag hebben we na veel zwoegen en zweten eindelijk onze tickets geboekt. Het was nog allemaal niet zo simpel dan we dachten: site liep zo'n 20x vast, twee reisgenootjes die nog geen paspoort hadden, credit- card problemen, je kent het wel.

De volgende ochtend werden we toch verrast door onze mailbox: de tickets!! Daar moest natuurlijk om 7.15u een borrel op gedronken worden; definitief voor een half jaar naar Yogyakarta.

Donderdag 6 februari vlieg ik met 5 andere studenten van PABO Tilburg richting Indonesië. Ongeveer 5 maanden zullen we stage gaan lopen en zelf een studie gaan volgen. Dan hebben we nog zeker een maand om op ons eigen houtje een mooie rondreis te gaan maken, dat beloofd een groot avontuur te worden!

Als je op de hoogte wilt blijven van mijn avonturen daar, meld je dan aan voor de mailinglijst (linksonder op deze site, onder het kopje: 'Blijf op de hoogte').
Ik ga nog drie maanden heel erg mijn best doen voor school, alle voorbereidingen treffen voor deze reis, genieten van mijn eigen bedje en van de Nederlandse kost natuurlijk.

Travel is the only thing you buy that makes you richer..

  • 25 Oktober 2013 - 19:25

    Jacqueline Pietjouw:

    Leuk Monique,

    Nu gaat het echt gebeuren

  • 25 Oktober 2013 - 22:17

    Jente:

    We gaan het SUPER krijgenn!!!

  • 26 Oktober 2013 - 09:04

    Elia:

    Hey Monique,

    Ik heb me aangemeld, want ik wil zeker op de hoogte blijven van je avontuur. Ben erg benieuwd !!

  • 26 Oktober 2013 - 13:46

    Ine:

    Hey meisje.....
    ik wil zeker op de hoogte blijven....Xjes

  • 26 Oktober 2013 - 16:29

    Anita Huybers:

    Allowa,
    Leuk om geregeld een mailtje te krijgen vanuit het Verre Oosten.
    Ik heb daar ook gebackpacked voor een maand of 8, en ben benieuwd hoe het jou bekomt.
    Wens je heeel veel plezier en een schat aan ervaringen.
    Dat pakken ze je nooit meer af! Geweldig!!
    Groet Anita

  • 01 November 2013 - 20:03

    Annie:

    Hee Monique
    Kei spannend zeg.
    Gaat je lukken, je zult er een super mooie tijd hebben.
    Geniet ervan en laat ons het hier maar meebeleven.
    Vol verwachting klopt mijn hart haha
    Tante Annie

  • 13 November 2013 - 20:27

    Janna Kolen:

    Ik kan niet wachten!!!! LET'S GOOOOO

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 21 Okt. 2013
Verslag gelezen: 581
Totaal aantal bezoekers 19504

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 31 Juli 2014

Yogyakarta

Landen bezocht: